Měnič napětí s USB 12V/230V 300W/600W

Kód: HFA-CC61989VVV
Neohodnoceno
995 Kč 822,31 Kč bez DPH
Skladem

Detailní informace

Detailní popis produktu

Uživatelská příručka pro měnič napětí v automobilu 12V/230V 50Hz Provozní doporučení: Před instalací a používáním měniče si pozorně přečtěte návod k obsluze. Pro správnou činnost měniče se vyžaduje napájecí napětí v rozsahu 11V až 15V s proudovou účinností nejméně 15V. Přístroj se smí připojovat pouze k bateriím s napětím 12V. Připojení na 24V baterii je zakázáno a okamžitě poškodí měnič !!! Místo instalace měniče by mělo být vybráno obzvláště opatrně. Mělo by zajistit volný tok vzduchu kolem zařízení a zaručit efektivní činnost ventilátoru nainstalovaného uvnitř. Měnič nelze používat a skladovat na vlhkých místech, na místech vystavených stříkající vodě nebo na místech, kde se vytváří vlhkost v důsledku kondenzace vodních par. Místo instalace by mělo být takové, aby teplota okolního vzduchu byla v rozmezí 5 až 25 stupňů Celsia. Provoz měniče při vyšších teplotách a při nízké cirkulaci okolního vzduchu může způsobit vypnutí v důsledku přehřátí jeho vnitřních součástí. Instrukcja obsługi samochodowej przetwornicy napięcia 12V/230V 50Hz Připojení měniče: Připojení ke zdroji napájení se provádí pomocí napájecího kabelu měniče vybaveného standardní zástrčkou vhodnou pro zásuvku zapalovače cigaret v případě maximálního zatížení 150. Při výkonu nad 150W až 300W použijte kabel s krokosvorkami připojenými přímo ke svorkám baterie. Měnič je vybaven řídícím systémem napájecího napětí, který nepřetržitě monitoruje úroveň vybití baterie a signalizuje pokles napětí na 10,5V a vypne měnič, pokud napájecí napětí klesne pod 10V. Alarm se vyskytne iv případě přetížení nebo nastane-li vysoký pokles napětí mezi baterií a měničem, který je způsoben například špatnou kvalitou kontaktu v zásuvce zapalovače cigaret, nečistotami nebo oxidací nebo příliš nízkou proudovou účinností instalace automobilu. Během provozu zařízení odebírá ze zařízení proud, který je přímo úměrný zatížení připojenému k měniči. Během provozu přístroje je třeba zkontrolovat, zda teplota zásuvky, zástrčky nebo svorek napájejících měnič výrazně neklesá. Je-li tomu tak, zkontrolujte a očistěte kontakty od oxidačního povlaku nebo použijte vodiče pro přímé připojení k pólům baterie. V případě problémů se obraťte na elektrikáře. Provozní doba měniče závisí na kapacitě baterie, ke které je připojen, stavu nabití, jmenovité kapacity, jakož i na výkonu zařízení připojených k výstupu měniče. Čím vyšší je výkon připojený k výstupu měniče, tím rychlejší bude proces vybíjení baterie, která je k němu připojena. Při dlouhodobém používání se doporučuje pravidelně nastartovat motor vozidla, aby se dobila baterie. Upozornění: Nepoužívejte měnič v blízkosti hořlavých materiálů, kapalin, plynů, pevných látek nebo na místech, kde se mohou hromadit hořlavé výpary nebo plyny. Měnič je navržen tak, aby se dal provozovat během stání. Jeho používání během jízdy je zakázáno. Měnič je zdrojem napětí, které je nebezpečné pro život a zdraví. Při jeho používání buďte velmi opatrní a uchovávejte jej mimo dosah dětí !! Pamatujte !!!!! Přístroj obsahuje napětí, které je nebezpečné pro zdraví a život. Nikdy se nepokoušejte přístroj sami opravovat. Nejsou žádné díly, které byste mohli opravit sami. Měnič nemůže napájet většinu spotřebičů pro výrobu tepla, jako jsou vysoušeče vlasů, kávovary, žehličky, ohřívače a topinkovače. Aktuální spotřeba většiny z těchto zařízení výrazně převyšuje výkon í. Měnič lze používat, když je motor vozidla v chodu nebo vypnutý. Zařízení nemusí při nastartování motoru fungovat, protože napětí baterie může výrazně poklesnout. Alarm slabé baterie: Zvukový signál se vygeneruje, když napětí baterie klesne na 10,5V. Tento alarm označuje, že je třeba baterii nabít. Potom zařízení vypněte, protože se automaticky vypne, když napětí baterie klesne pod 10V. Pokud zazní výstraha slabé baterie, když je baterie zcela nabitá, postupujte podle nápravných opatření v Průvodci řešením problémů. Alarm se také generuje při přetížení zařízení nebo při nadměrném poklesu napětí mezi baterií a měničem. UPOZORNĚNÍ: Krátký alarm se může vygenerovat, když je zařízení připojeno ke zdroji napájení nebo je od něj odpojeno. Je to normální a neznamená to problém. Pracovní doba na baterii: Typická autobaterie poskytuje 1 až 2 hodiny provozu v závislosti na aktuálním stavu a zatížení baterie. Doporučujeme vám, abyste vozidlo dobili každou hodinu, abyste dobili baterii. Tímto způsobem lze zabránit neočekávanému vypnutí zařízení a nastartovat motor. Obvody měniče neustále monitorují následující nebezpečné podmínky: A.) Nízké napětí baterie - Tento stav je pro zařízení neškodný, může však poškodit zdroj energie. Zvukový signál zazní, když napětí napájecího zdroje klesne pod 10,5V. Pokud napájecí napětí klesne pod 10V, měnič se vypne. Po nápravě tohoto stavu lze přístroj restartovat (např. alternátor nabíjí baterii) B.) Zkrat - Připojení s opačnou polaritou nebo zkrat zátěže způsobí fungování ochrany proti zkratu. C.) Vysoká teplota - Když teplota vnitřního chladiče dosáhne 65 ° C, polovodičový snímač teploty v měniči automaticky vypne jednotku. Po vychladnutí lze zařízení opět zapnout. TECHNICKÁ DATA: Maximální nepřetržitý výkon: 300W Maximální okamžitý výkon (2 sekundy): 600W Optimální výkon: více než 90% Spotřeba proudu bez zatížení: méně než 0,3 A. Napětí / proud USB zásuvky: 5V / 1000mA Tvar výstupního napětí: upravena sinusová vlna Rozsah vstupního napětí: 10-15V DC Alarm slabé baterie: 10,5 -0,5V Vypnutí při nízké úrovni nabití baterie: 10 -0,5V Ochrany: zkrat/přetížení/vysoká teplota/přepětí/obrácená polarita.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: